Tento modul slouží pro zadávání a aktuální přehled reklamací registrovaného zákazníka. Přístup k zadání reklamace stejně jako jejich přehled je možné zadat či sledovat v Osobním menu v sekcích Faktury a Reklamace. V modulu I-reklamace najdete přístup do obou uvedených sekcí.
Přehled reklamací
Přehled reklamací je prolinkován do sekce Reklamace v Osobním menu. Modul přehledu reklamací je detailně popsán v kapitole Reklamace.
Zadání reklamace
Slouží pro snadné vytvoření zakázky reklamace. Při vstupu do sekce Zadání reklamace se zobrazí Přehled faktur. Popis modulu najdete v kapitole Faktury. Pro vytvoření reklamační zakázky je třeba vyhledat reklamovaný produkt na konkrétním prodejním dokladu, po kliknutí do detailu vybrané faktury u reklamované položky klikněte na pole Reklamovat. Vyplňte popis závady a odešlete formulář tlačítkem Potvrdit.
Jak vybrat reklamovaný produkt
- ve filtrovací liště Přehledu faktur vyplňte objednací číslo zboží do pole Kód produktu, vytvoří se filtr všech dokladů, na kterých je hledaná položka, vyberte odpovídající doklad podle data prodeje, vyberte hledanou položku zboží a vyplňte formulář Zavedení reklamace
- ve filtrovací liště Přehledu faktur vyplňte číslo prodejního dokladu (variabilní symbol faktury), vyberte hledanou položku zboží a vyplňte formulář Zavedení reklamace
Popis zadání zakázky reklamace
- zadejte reklamaci ve svém Osobním menu (Přehled faktur => Detail faktury) na webových stránkách HDT.cz, kde vyplňte pole Důvod reklamace a potvrďte
- po přijetí potvrzovacího emailu s číslem reklamační zakázky (05/2009/XXXX) její číslo čitelně vepište do formuláře iReklamace, který nalepte na balík a odešlete na adresu HDT, (formulář je ke stažení na stránkách www.HDT.cz v sekci Ke stažení)
- po přijetí zásilky začne servisní oddělení HDT s přednostním vyřizováním reklamace
- veškeré své reklamace nyní můžete sledovat v Osobním menu v Přehledu reklamací